برگشت کالا

به دلیل وجود کره کاکائو خالص و طبیعی در شکلات‌های تلخ پارمیدا ، هر گونه تغییر دما، شرایط نامناسب نگهداری و تابش مستقیم نور خورشید، باعث به وجود آمدن لکه‌های سفید، خشک و پودر شدن آن‌ها می‌گردد. این حالت نشان دهنده فاسد شدن محصول نمی‌باشد؛ در این مواقع محصول را به فروشگاه عودت دهید و یا در شیر گرم و آب جوش به عنوان شکلات گرم استفاده نمایید.

چنانچه کالای خریداری شده دارای تغییر رنگ و یا هر نقصی باشد، مشتری موظف است طی مدت 24 ساعت به مرکز پشتیبانی مشتریان اطلاع دهد. هزینه برگشت و تعویض محصول و ارسال مجدد آن به عهده فروشگاه شکلات پارمیدا خواهد بود.

فروشگاه شکلات پارمیدا همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌های ثبت شده نهایت دقت و تلاش خود را می‌نماید. با وجود این در صورت هرگونه اشتباه از طرف وبسایت پارمیدا و عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش مشتری، مشتری موظف است در هنگام تحویل گرفتن سفارش و قبل از بازکردن بسته‌بندی، مشخصات کالای سفارش داده شده را با کالای تحویلی مطابقت داده و در صورت مغایرت از تحویل گرفتن آن خودداری نموده و ظرف 24 ساعت از طریق ایمیل به مرکز پشتیبانی مشتریان به آدرس crm@parmidachocolate.com و یا شماره تماس 02122562522 اعلام نماید. در صورت اثبات ارسال اشتباه و عدم انطباق کالا، هزینه برگشت و ارسال مجدد کالا به عهده فروشگاه شکلات پارمیدا می‌باشد.

در صورتیکه مشتری بدون تطبیق دادن سفارش با کالا، آن را از بسته‌بندی اولیه خارج نماید و کالای برگشتی در شرایط اولیه خود، توسط فروشگاه دریافت نشود، کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می‌شود و تعهدی جهت تعویض برای شکلات پارمیدا وجود نخواهد داشت.

مرکز ارتباط با مشتریان

ایمیل: crm@parmidachocolate.com

تلفن: 02122562522