قوانین سایت

ضمن تشکر از انتخاب فروشگاه شکلات پارمیدا، از آنجا که ثبت هرگونه سفارش به منزله آگاهی و قبول قوانین سایت و توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می‌گردد، تقاضا می‌شود آن را به دقت مطالعه فرمائید.

1. قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‌های فروشگاه اینترنتی شکلات پارمیدا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی شکلات پارمیدا، تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روزرسانی می‌شود و شما توافق می‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت، به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

2. تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود، که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی دراپ اکسپرس اقدام نماید.

3. ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از خدمات فروشگاه اینترنتی شکلات پارمیدا استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه اینترنتی شکلات پارمیدا ایمیل ارسال می‌کنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‌‏ها باشد، شما موافقت می‏‌کنید که فروشگاه اینترنتی شکلات پارمیدا به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.parmidachocolate.com است. ما با روش‌های دیگری مانند ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت و شماره‌های مندرج در سایت، درصورت لزوم با شما تماس می‏‌گیریم.

کاربران جهت برقراری ارتباط، می‏‌توانند از آدرس‏‌های ذکر شده در بخش ارتباط با ما، شماره‌های تماس مندرج در سایت استفاده کنند.

4. روش‌های پرداخت

پرداخت وجه کالای خریداری شده از طریق درگاه بانک ملت و تجارت امکان پذیر است و انواع دیگر پرداخت اعم از پرداخت در محل و یا کارت به کارت و … امکان پذیر نمی‌باشد.

5. ثبت، پردازش و ارسال سفارش

فروشگاه شکلات پارمیدا در کلیه روزهای کاری به استثنای روز جمعه و تعطیلات رسمی در ایران، آماده فروش می‌باشد و به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش را می‌دهد ولی از ساعت 8 صبح الی 16:30 روزهای کاری، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات می‌باشد.

کلیه سفارش‌های ثبت شده در پایگاه اطلاعاتی فروشگاه اینترنتی شکلات پارمیدا به وسیله مدیر سیستم رسید شده، کالا در صف ارسال قرار می‌گیرد.

کاربران باید قبل از سفارش مشخصات محصول مورد نظر را به دقت مطالعه نمایند تا خرید آگاهانه‌ای داشته باشند و باید هنگام سفارش محصول مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، جهت تکمیل اطلاعات، از طریق شماره تماسی که در فرم سفارش ثبت کرده‌اید، تماس گرفته خواهد شد و در صورت امتناع از ارائه اطلاعات صحیح، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری عودت خواهد گردید.

ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل مالیات و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که به ارزش کالا اضافه خواهد شد هزینه ارسال کالا خواهد بود.

شکلات پارمیدا همواره تلاش خود را می‌کند تا کلیه سفارش‌ها در نهایت صحت و سلامت به دست مشتریان خود برسد. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه محصولات، تحویل به پست یا تیپاکس و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و شکلات پارمیدا تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران خواهد کرد.

آسیب‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به واحد مشتریان شکلات پارمیدا از طریق واتساپ به شماره 02122562522 و یا ایمیل crm@parmidachocolate.com اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به این واحد ارسال شود.

مکان تحویل کالا، توسط کاربر سفارش دهنده در فروشگاه اینترنتی شکلات پارمیدا ثبت شده و فروشگاه اینترنتی شکلات پارمیدا به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست‌های معین ارسال کالا(از جمله هزینه‌های مربوطه) سفارش را در آن مکان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان تعیین شده، اگر سفارش برای شهر تهران باشد به فروشگاه برگشت داده خواهد شد و اگر سفارش برای شهرستان باشد به مرکز تیپاکس یا پست در آن شهر برگشت داده خواهد شد و مسئولیت پیگیری جهت دریافت و حمل مجدد کالا به عهده مشتری خواهد بود.

در صورتی که شکلات پارمیدا به دلایلی خارج از اراده و اختیار خود، توان تحویل کالا در موعد مقرر را نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچ گونه هزینه‌ای سفارش را فسخ نماید.

سفارش دهنده با تحویل کالای ارسال شده و رسید پستی، رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت فیزیکی کالا ابراز می‌نماید.

6. راهنمایی و مشاوره برای خرید

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات در خصوص محصولات، نحوه سفارش، تعیین نوع مناسب با توجه نیاز شما و موارد دیگر، فروشگاه اینترنتی شکلات پارمیدا راه‌های ارتباطی متفاوتی را فراهم کرده است. شما می‌توانید از طریق شماره تماس 02122793537 و یا شماره 02122793538 در ساعات کاری سؤالات خود را مطرح نمایید.

7. امکان بحث و تبادل نظر در سایت

در سایت امکان بحث و تبادل نظر با سایر کاربران، ثبت نظرات، پیشنهادات و سؤالات فراهم شده است. در این زمینه کاربران موظف هستند از درج هرگونه مطالب مغایر با اصول قانونی و اخلاقی، افترا آمیز، تهدیدکننده حریم خصوصی افراد یا حقوق مالکیت معنوی و هرگونه مطالب ناشایست دیگر، جدا خودداری نمایند، در غیر اینصورت کلیه مسئولیت و عواقب آن بر عهده ایشان می‌باشد.

فروشگاه در نشر یا عدم نشر نظرات کاربران دارای اختیار کامل می‌باشد. در صورتیکه کاربری نسبت به رعایت و ضوابط فروشگاه در درج نظرات توجه کافی نداشته باشد، فروشگاه مجاز است از دسترسی مجدد کاربر به سایت جلوگیری به عمل آورده و در صورت لزوم، وی را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

توجه داشته باشید مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به هیچ وجه در نظرات ثبت نکنید، همچنین از بازنشر اطلاعات غیر مطمئن در باره محصولات جدا خودداری نمایید.

8. اختیارات فروشگاه

فروشگاه همواره خود را مجاز و مختار می‌داند که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در سایت از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات سایت، تغییر در سیاست‌ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.